Tirosana este un program de exerciții fizice și dietă adresat persoanelor care au probleme cu tiroida.

Povestea

Tirosana a fost conceput la inițiativa lui Allison - o antrenoare personală din SUA care s-a confruntat cu hipotiroidismul și a găsit o soluție pentru ameliorarea simptomelor - o combinație unică dintre dietă, program de exerciții și tehnici de gestionare a stresului cu rezultate demonstrate pentru îmbunătățirea și chiar eliminarea simptomelor de hipotiroidism.

Programul este structurat pe 3 părți: un program cuprinzător de exerciții fizice de 12 săptămâni, o colecție de rețete pentru hipotiroidism, și o cărticică cu sfaturi și tehnici pentru a trăi o viață normală și fericită, în ciuda hipotiroidismului.

Cu ce am ajutat?

  • Am adus programul de exerciții la viață prin transpunerea exercițiilor în format video. Inițial, erau prezentate sub formă de ilustrații însoțite de explicații text, ceea ce le făcea dificil de urmărit pentru potențialele cliente.
  • Am schimbat complet prezentarea programului. Inițial, programul lăsa impresia că este o colecție de articole adunate de pe internet, nu un program propriu-zis, structurat pe zile. Programul de exerciții fizice - partea cea mai interesantă și consistentă, era pierdut pe undeva printre texte. Așa că am pornit de la programul de exerciții fizice de 12 săptămâni și am resturcturat totul în jurul lui.
  • I-am dat o nouă identitate. Din vechea identitate am păstrat logo-ul și culorile verde și mov, deoarece erau bine alese. Logo-ul, un fluture stilizat se adresa perfect publicului țintă și avea și mesajul potrivit: glanda tiroidă are o formă de fluture, iar fluturele simbolizează transformarea. În rest am schimbat complet imaginile și textele de pe site. Cea mai mare problemă era că nu se potriveau deloc cu personalitatea programului și nimic din ce era pe pagina de vânzari nu te făcea să intuiești conținutul. Programul propriu-zis fusese scris de Allison personal, și textul era clar, empatic și crea o conexiune emoțională cu cititorii. În schimb, textul care ar fi trebuit să vândă era scris de altcineva și era rece, lipsit de pasiune și axat prea mult pe vânzări și prea puțin pe cliente.
  • Am adus povestea lui Allison în față. Tirosana are o poveste autentică, pentru că a fost creat din dorința sinceră a lui Allison de a aduce o îmbunătățire în viața altor femei cu hipotiroidism. Pe vechiul site creatoarea programului și poestea ei nu apăreau nicăieri, deși aceasta este cea mai frumoasă parte.
  • Am creat o comunitate online pe Facebook și Instagram care este în creștere. Datorită naturii proiectului, bazat pe un sentiment de comunitate între femei, componenta socială a brandului este foarte importantă.
  • Am schimbat complet strategia de vânzări și am trecut la marketing de conținut. Cu o strategie clasică, produsul ar fi foarte greu de vândut, deoarece nu răspunde unei nevoi specifice(nimeni nu caută în mod intenționat un program de exerciții adresat persoanelor cu hipotiroidism). În schimb, datorită ideilor inovatoare și interesante pe care le conține, este foarte potrivit pentru a fi vândut ca produs asociat unui blog.
  • Deși nu au fost încă finalizate cele mai importante modificări, rezultatele au început să apară și clienții noștri s-au bucurat de primele lor comenzi.

Concluzie:

Am trasnformat Tirosana într-un brand inspirațional, care promovează un stil de viață sănătos și atitudinea pozitivă. Brandul a fost apreciat și bine primit de publicul țintă.

Ai un proiect care trebuie să intre pe șinele potrivite?